ALGEMENE VOORWAARDEN – DISCLAIMER
Algemeen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding en transactie tussen Glanzz en de klant.
Verplichtingen van Glanzz
- Glanzz staat ervoor in dat de uitgevoerde behandelingen voldoen aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij wordt gebruik gemaakt van degelijke materialen en producten en hiervoor worden op geregelde tijdstippen bijkomende opleidingen gevolgd.
- Glanzz zal de klant op de hoogte stellen van de aard en de omvang van de behandeling, de te verwachte resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
- Glanzz zal de klant zoveel als mogelijk is informeren over de financiële gevolgen van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
- Glanzz zal aan de klant vragen om de juiste informatie te verstrekken die nodig is om de behandeling naar behoren uit te kunnen voeren.
- Glanzz voert geen behandelingen uit die buiten haar beroepscompetenties valt.
Verplichtingen van de klant
- De klant dient vooraf aan het sluiten van de overeenkomst Glanzz op de hoogte te brengen van specifieke wensen.
- De klant dient alle gegevens aan Glanzz te verstrekken, die noodzakelijk zijn voor het goed uitvoeren van de behandeling.
- De klant dient zich in Glanzz te gedragen volgens de algemeen aanvaardbare normen. Bij ongehoord gedrag heeft Glanzz het recht om de klant zonder opgaaf van reden de toegang tot Glanzz te weigeren.
Betaling
- Glanzz vermeldt de prijzen (inclusief BTW) van alle behandelingen en producten duidelijk op de website, webshop en in de vestiging.
- Aanbiedingen zijn geldig gedurende de vermelde looptijd en/of tot zolang de voorraad strekt.
- De klant dient direct na de behandeling de betaling van de behandeling en de aankoop van eventuele producten contant te voldoen. Dit kan cash ,via overschrijving of middels elektronisch betalen via de app.
Annulatiebeleid
- Wanneer de klant te laat komt, verkort Glanzz de duur van de behandeling met deze verloren tijd teneinde de dagplanning te kunnen volgen.
- Bij verhindering vraagt Glanzz steeds ten laatste 24 uur op voorhand te annuleren.
- Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, rekent Glanzz een wegblijftarief aan gelijk aan het volledige bedrag van de afgesproken behandeling.
Klachtenafhandeling
- Heeft de klant een klacht over de behandeling of een product, dan dient deze zo spoedig mogelijk, maar mistens binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk per e-mail gemeld te worden bij beauty@glanzz.be
- Glanzz zal binnen 5 werkdagen een passend antwoord geven op de klacht.
- Is een klacht gegrond, dan zal Glanzz de behandeling opnieuw uitvoeren, zoals men overeengekomen is. Is dit volgens de klant zinloos, dan dient de klant dit schriftelijk kenbaar te maken.
- Komen Glanzz en de klant niet tot overeenstemming, dan kan de klant de klacht voorleggen aan de wetgever of een mediator.
Diefstal & Beschadiging
- Glanzz meldt diefstal altijd direct bij de politie .
- Wanneer de klant eigendom, meubilair, apparatuur, materiaal of producten van Glanzz beschadigt, dan behoudt Glanzz zich het recht om een schadevergoeding van de klant te eisen.
Toepasselijk recht
Op elke overeenkomst tussen Glanzz en de klant is het Belgische recht van toepassing en zijn de rechtbanken van Oost-Vlaanderen bevoegd. In het geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden is telkens de Nederlandse tekst bepalend. De versie die van toepassing is, is steeds de versie die van kracht was tijdens het tot stand komen van de overeenkomst.